Hej på dej! <3

Lilla kin fick våfflor på våffeldagen^^ åt ni också våfflor?
mumsig efterrätt jag gjorde åt allasom blev en riktig hitt!!
Jag innan vi hämtade mormor vid tåge t^u^ Jag ser inte så dum ut, fast jag inte gjort något med utseendet...
Mamma och Maria när vi väntade på att tåget skulle komma in.
Dagens goda middag jag gjorde^^ ugnsstekt korv med stekt potatis... mums ;)
mina muffins med chokladmouse och blåbär i och vitchokladfrosting på =P
min fina temugg och en muffin
min andra fina temugg och en muffin
Jag idag^^
idag var jag på stan och köpte klistermärken till naglarna som ändrar färg i solljus och nagelack som spricker  C=
super häftigt
en fin påse jag köpte =)
mormor mamma och Maria och Alfons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0