fira marias födelsedag med Lisa ♥

Kin redo att hoppa på vad som helst... ~.~


Superfiina servetter mamma köpte C:


Mamma klistrade fast tulpaner på väggen... vi har tulpaner överallt, så om jag dör vet ni att jag drunknat i tulpaner... X)


Mamma fixar potatisgrateng...   Medan maria städar sitt rum...?!    Maria och jag höll på med tårtan!!    Mamma fick hjälpa Maria borsta håret för att hon hade så stora fågelbon ^^    Maria klar för kalas.    Jag steker köttet^o^ (det blev perfekt)


Tårtan före...



Tårtan efter^^



bordet fööre...


Bordet efter^^


Mormor, Ove, Lisa och Laa^^


Sandra, Maria och jag =)


mormor, Lisa och Ove!

Kommentarer
Postat av: Linnea :D

GRATTIS MARIAAAA!!!! :DDD

2011-02-17 @ 22:18:29
URL: http://proudtobblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0