äntligen tillbax för mer upploud^^

 I går kväll när jag gick till Lii^^ "ser du stjärnan i det blåå" hehe C:

Linnea var och hälsade på i helgen, vi tog en fika på wayns coffe. men jag fick tjata som en mamma för att linnea skulle ta något^^

Haha hon ville inte vara med på bild C=

Titta vad söta vi är tillsammans^-^

sen var det bak-dax innan bion! och Linnea kom på den bra iden att ha godis i muffinsarna!!!! jag hade små marsmellows i och hon en stor^^

mina ogräddade...

... och hennes ogräddade^^

sen skulle linnea ta reda på sitt och fick den goda iden att fota diskvattnet X)

Mina gräggade... ( var godare än dom dåg ut...)

Linneas goda =P

 Godiset vi decorerade med!!

och den goda frostingen ^w^

mina helt färdiga *nomn nomn*

^^

Och linneas *mums*

^^ det blev en stor succe^^ och filmen var super bra! vi såg 'The Green Hornet' <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0