Jul i Färila <3

Alfons då!! ^^

(från vänster) mamma, mormor, sandra. Anita, Pennty.

Anita och penty!

Linnea som deckorerar sitt pepparkakshus (fick hjälp av mig)!

 Linnea din knäppis^^

mormors julgran^^ jag satte dit glittret!

Linnea lockade mig med plattång, super snyggt^^ TACK Linnea, <3 u!

kin i tomteluva^.^

Alfons i tomteluva^-^

min snygga julklänning!!!!

mormor och mamma
juldukning inför festen!
 


Lilla Lisa som inte är så liten längre! (var dock med sin mamma i thailand så ni får nöja er med fotot) ^o^
snart är gästerna här, då får dom glögg ( det var ju -30 grader ute -.-
Sandra, morbror Kjell och kussen Henny C:
 julmaten...mums!


Kjell håller i nya kussen Hannes och mamman Jenny bredvid^^
Jenny och Hannes^^
Kjell och Karin, mormor och Danne(Hannes pappa/min kusse)!! 
Hannes

alla äter mitt godis...tugg tugg... (nervös) mmmm... vad gott sa dom. (stolt)^^  
maria i nya halsband och örhängen!

Kjell och Kussen Herje framför mamma. (hennys bror)
Henny vill också ha mitt godis =) Yay!
 Jag vill också haa!!
Kjell och hannes igen

 nej nej nej, jag tänker INTE vara tomte!!!
Nehe du sa herje
jag gör väl det då... *suck*


nämen till mig?

haha ser dåligt^^

jag tar också kort =P
ta den! ta den!

får inte vi nått :'(
haha titta jag har visst oxå varit snäll!!!!
festen är slut och ove och hans barn stannade för att titta på kalles jul kl. 15^^
kin tyckte inte om julmaten han fick av mig T.T
då var det bara vi kvar då...
russin och mandlar som blev över från glöggen.
min julklapp från bibbla efter som jag jobbar så hårt där^^ TACK hörni, ni är bäst!! <3
godis i en bergmans pepparkakor-burk^^ (ove äger ju det så inte så konstigt -måste ju skryta lite;)- )
julklapp från kjell och karin, ÄKTA sötvatten pärlor. I ROSA. Wow, tack, säger jag bara!!!! =O

böcker från mamma. TACK <3 u 2!!

Kommentarer
Postat av: Linnea :D

Men guuh vilka snygga foton på mej dåe! xD

SUUUPER FIIIN klänning oxå!! :D

2010-12-26 @ 16:02:45
URL: http://proudtobblonde.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är så fin=) eller hur =) jag är ju en prinsesa.

2011-02-08 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0